Οι μαθητές της Γ’ τάξης με αφορμή την παγκόσμια  ημέρα  του βιβλίου στις 2 Απριλίου έκαναν μια δράση λίγο διαφορετική  . Έγιναν  εικονογράφοι.  Με αφορμή το ποίημα της Αγγελικής  Βαρελλά  ” Η Αλφαβήτα  των Βιβλίων ” που διαβάστηκε στην τάξη.,τα παιδιά έκαναν υπέροχες ζωγραφιές εμπνευσμένες από τους στίχους που διάβαζαν. Έτσι δημιούργησαν ένα όμορφο  βιβλίο.  Σας παρουσιάζουμε μερικές εικόνες από τα υπέροχα έργα τους.