Οι μαθητές της Γ’ τάξης με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του βιβλίου στις 2 Απριλίου έκαναν μια δράση λίγο διαφορετική . Έγιναν εικονογράφοι. Με αφορμή το ποίημα της Αγγελικής Βαρελλά ” Η Αλφαβήτα των Βιβλίων ” που διαβάστηκε στην τάξη.,τα παιδιά έκαναν υπέροχες ζωγραφιές εμπνευσμένες από τους στίχους που διάβαζαν. Έτσι δημιούργησαν ένα όμορφο βιβλίο. Σας παρουσιάζουμε μερικές εικόνες από τα υπέροχα έργα τους.




