Ο δημιουργικός διαγωνισμός του “Κάνε μια ευχή” Ελλάδας, όπου συμμετείχαν οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας, έφτασε στο τέλος του. Μαθητές και μαθήτριες της Τρίτης τάξης εκπροσωπώντας το σχολείο μας, δημι…
PLAY SAFE ? STAY SAFE! Δράση Ψηφιακού Γραμματισμού
Η Ε? Τάξη του σχολείου μας ασχολήθηκε στο μάθημα των Αγγλικών με τον κίνδυνο της διαδικτυακής απάτης και συγκεκριμένα στα […]
