Σας προσκαλούμε σήμερα 26-2-2021 και ώρα 19:30 στην ψηφιακή αίθουσα του Διευθυντή του Σχολείου για ενημέρωση σχετικά με το 1ο ενδοσχολικό σκακιστικό τουρνουά του σχολείου μας που θα γίνει το Σαββατοκύριακο 27 και 28 Φεβρουαρίου 20221.
Ένα σχολείο, μια οικογένεια!