Η επιστροφή από τις διακοπές του Πάσχα έκρυβε την πιο όμορφη έκπληξη για τους μαθητές μας, καθώς η αυλή του σχολείου μας μεταμορφώθηκε σε έναν χώρο γεμάτο χρώμα, παιχνίδι και έμπνευση. Το μαλακό rubber floor και ο προαύλιος χώρος γέμισαν με καταπληκτικά παιχνίδια, όπως το πολύχρωμο φιδάκι με τα τεράστια αφρώδη ζάρια, Twister, κουτσό, άλμα εις μήκος και διαδρομές ισορροπίας, αναβαθμίζοντας αισθητικά το περιβάλλον και προσφέροντας ποιοτική απασχόληση στα διαλείμματα.
Παράλληλα, πάνω στο δάπεδο προστέθηκαν λέξεις και μηνύματα με βαθιά αξία, όπως «Καλοσύνη», «Σεβασμός», «Αλήθεια», αλλά και προτροπές όπως «Έλα μαζί μας και μην είσαι μόνος σου» ή η υπενθύμιση πως «Όλοι κάνουμε λάθη», ενισχύοντας τους δεσμούς της σχολικής μας κοινότητας. Για εμάς, το να είσαι μέλος του 20ου δεν είναι μια απλή εκπαιδευτική εμπειρία, αλλά ένα καθημερινό βίωμα γεμάτο φροντίδα, γιατί πάνω από όλα… το 20ο is a feeling!
Ο διευθυντής και το διδακτικό προσωπικό του 20ου ευχαριστούμε από καρδιάς τον μοναδικό Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου μας για την όμορφη πρωτοβουλία!!!