Ποιος είπε ότι στο σχολείο κάνουμε μόνο μάθημα; Στο Ολοήμερο γίναμε για λίγο κηπουροί συνδέοντας τη δημιουργικότητα με το project eTwinning που υλοποιούμε φέτος με τίτλο “Happy and Healthy Life”! ![]()
![]()
![]()
Χάρη στην ευγενική χορηγία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, γεμίσαμε την αυλή μας με χρώματα και αρώματα!![]()
![]()
![]()
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια ιδανική ευκαιρία για τους μαθητές μας να κατανοήσουν ότι ένας όμορφος και πράσινος χώρος είναι το πρώτο βήμα για μια πιο χαρούμενη και υγιή καθημερινότητα στο σχολείο!
Τα παιδιά φύτεψαν, πότισαν και υποσχέθηκαν να φροντίζουν τα νέα τους λουλούδια, μαθαίνοντας στην πράξη την υπευθυνότητα και την αγάπη για το περιβάλλον. Η αυλή μας είναι πλέον το πιο όμορφο μέρος για παιχνίδι! ![]()
![]()
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων για τη συνεχή στήριξη και την προσφορά τους που ομορφαίνει την καθημερινότητα των παιδιών μας και ενισχύει την προσπάθειά μας για ένα “υγιές και ευτυχισμένο” σχολικό περιβάλλον!!![]()
![]()
![]()
![]()











